25 Haziran 2014 Çarşamba




Okul mu ?
Bu tipki tirnaklarinla tahtayi cizmek gibi

Okul mu?
Lanet olsun Nazi kampinda gibiyiz

Olsun dostum diploma gunune kadar sabret
kizlara felan oyalan nebilim hepsi bizim farzet
Hayir hic biri bizim degil beni boyle kandiramazsin Yok oyle bisey
Biliyorum dostum sadece farzet
farzetmekle olmaz gercekleri farket
hocam arabani okula degil otoparka parket
cunku ogrenciler kafayi yemis durumda
sinavlar odevler okul taksidi bi durun lan!
zaten dersaadette yasiyorum canim burnumda
ne taksidi kardesim butun mahalle zor durumda
parasi olan yolunda lutfen bana bozulma
biz buyuk bi titanik gibi okullar buzullar
lanet olasi disiplin lanet olsun ...
bu biplediginiz sey iste muziktir
mikrofonda.....
dostum bu sen misin
akbilim cebimde digerlerinin kacti servisi

Okul mu ?
Bu tipki tirnaklarinla tahtayi cizmek gibi

Okul mu?
Lanet olsun Nazi kampinda gibiyiz

Ben derim ben sen de saadet
DERSAADET ..

Sabah yuzunu yikamadan okula
Åžeytan da durtuyo yat uyu lan okuma
Yanimda oturan manita harbi lokum ha
Ama onun icin goze alamam her bokuda
Bi bitmedi bu cile neden hala varamadik
Fuara gelmistik gitseydik Cin'e
Kaptan biraz hizli dostum su kurallari cigne
Yoksa fuara girerken gec kagidi aricak cigdem
Åžehitler gec icimden atlayin
Cinler cik icimden yapmayin
Tum maceralar biter bak sakin okuldan atilmayin
Kacmak yerine okula donun tum kankalari hatirlayin
Mahir hocadan onceki edebiyatcida kacmisti bunu unutmayin .
Okulun en kotu yani da insanlara baglanman
Ayrica kantininde pahali olmasi
Ama guzel yanida var sinifta bagirarak
Bak bu okulda sevdigim tek yer hobi odasi
Ye ki kemik bulasin
Bak kimdi bu cis bombasi yapip muthis olasin
Nerede mufettis odasi
Yeni pabuclar almistim gelir hirsizin kabasi
Altina yapismisti DERSAADET'in kedi kakasi ...


Not Defteri - Okul Mu (Rap)

  • Paylaşan: Hüseyin Demirci
  • İzlenme:
  • Sanatçı: ,
  • Paylaş

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     

    Our Team Members

    Copyright © Dinliyo | Designed by Templateism.com | WPResearcher.com